Plata si Livrarea

Incercam sa raspundem la eventualele semne de intrebare pe care le-ati putea avea. In cazul in care nu gasiti raspunsul mai jos, ne puteti contacta la telefon sau pe email. Trimiteti in orice localitate din tara?

Da, atata timp cat este in aria de acoperire (unde nu se percep km suplimentari) a firmelor de curierat cu care colaboram.

Cum se face plata?

  • Plata ramburs – Plata totala pentru colet se va efectua catre curier la momentul receptionarii produselor.
  • Carte de Credit/Debit – procesator Plati Online (www.plationline.ro)
    • Cardurile acceptate sunt Mastercard, Visa si Visa Electron – orice model.
    • Dupa finalizarea comenzii veti fi redirectionat automat pe o legatura securizata unde va trebui sa urmariti instructiunile primite. In momentul in care ati finalizat plata, atat noi cat si dvs. primiti o notificare pe adresa de email (lipsa acestei notificari de la Plati Online indica faptul ca tranzactia nu s-a finalizat cu succes).
    • Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverul Plati Online, bilenegre.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detaliu referitor la cardul dumneavoastra.
    • Tranzactia dvs. prin sistemul Plati Online va aparea pe extrasul de cont cu denumirea AQUA Publis SRL.

Retur Conform OUG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, notificand in scris (descarca modelul formularului de retragere), pe e-mail , la adresa contact@acnemy.ro sau prin posta, ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract:

  1. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  2. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

Astfel, produsele cosmetice si de igiena returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare sau sigiliul, daca acesta exista), cu toate accesoriile aferente, fara a prezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produselor cat si al accesoriilor (cutii, ambalaje suplimentare), cu etichetele intacte si toate documentele originale care le-au insotit (ex: instructiunile de utilizare). Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice. La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare. Conform legii, MLL General Concept SRL va inapoia contravaloarea produselor returnate (excluzand taxele de transport) in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului pentru comenzile platite cu cardul, suma urmand sa fie returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare. Cat dureaza procesarea si livrare?

Termenul de procesarea si livrarea a comenizilor poate varia intre 48 – 120 ore*, in functie de fluxul comenzilor si de firmele de curierat. Comenzile vor fi procesate si expediate doar in acest interval, daca doriti primirea comenzii intr-o perioada ce depaseste acest interval, avem rugamintea sa plasati comanda in apropierea datei alese.

*Termenul este valabil pentru produsele existente in stoc la momentul procesarii comenzii si este garantat doar in masura obligatiilor contractuale asumate de firma de curierat. Termenul curge din momentul confirmarii de expediere a comenzii. Pentru localitatile greu accesibile, aflate in afara ariei obisnuite de livrare a curierilor, termenul de livrare se poate extinde in unele cazuri cu 48h-120h.

In momentul expedierii veti primi o notificare automata pe e-mail. *Aceste intervale de timp nu se aplica comenzilor plasate in cursul weekend-ului, procesarea acestora facandu-se in ordinea plasarii lor. Transportul se face prin servicii de curierat rapid (Sameday, Cargus sau eCourier) iar taxele de transport si gratuitatile sunt valabile doar in aria de acoperire a firmelor de curierat.

Comenzile care nu au datele de expeditie si facturare corecte (adresa, numar de telefon, email) pot suferi intarzieri de livrare. Aceste comenzi se vor procesa abia in momentul in care clientul ne pune la dispozitiei informatiile reale.

*Pentru clientii care fac retur, cheltuielile de transport pentru returnarea produselor vor fi suportate de catre dumneavoastra. 

Deteriorarea coletelor in timpul transportului 

In pofida ambalarii corecte si riguroase, de natura a preveni incidentele in timpul manipularii si livrarii coletelor, pot interveni situatii in care integritatea coletelor este afectata.

Cat costa livrarea?

Pentru comenzi mai mari de 200 RON, transportul este gratuit! 

Nota: Nu suntem responsabili pentru intarzierea livrarii comenzilor cauzata de factori externi: conditii meteo extreme, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari stradale sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica firmele de curierat rapid sa livreze intre 24 – 72 de ore, fapt pentru care Bilenegre.ro nu va plati despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.

IMPORTANT: In cazul in care primiti coletul prin curierat rapid si observati o deteriorare a ambalajului, va rugam sa refuzati coletul si sa solicitati agentului sa intocmeasca un proces verbal! Este singura  modalitatea prin care se pot solicita despagubiri firmei de curierat pentru deteriorarea coletelor in timpul transportului. Reclamatiile ulterioare nu sunt acceptate de firmele de curierat!